Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

Vlog: Amsterdam + FAN MAIL!

Vandaag heb ik alweer de tweede vlog van mijn tweede kanaal voor jullie. Gisteren was ik in de stad, ik had een afspraak in de bibliotheek om aan de laatste deadline van dit jaar te werken en heb ik nog wat andere dingen gedaan. Ook heb ik de post (of fan mail, dat is iets duidelijker haha) opgehaald en in deze video pak ik het voor jullie uit. Echt super lieve dingen heb ik gekregen! Maar dat zullen jullie vanzelf wel allemaal zien. Het enige jammere is dat dit nieuwe kanaal nog geen partner is en daarom de thumbnails steeds super lame zijn. Voor nu is het even niet anders, maar daar komt snel verandering in. Anyway, ik hoop dat jullie 'm weer leuk vinden. Heel veel kijk plezier!

Wat hebben jullie tijdens deze hittegolf gedaan?
Love,

Diana

17 opmerkingen:

  1. Superleuk die crop top en al die kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk filmpje! DIe crop top is leuk! Wat lief al die kaartjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk filmpje hoor, leuke dingetjes heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat je fanbrieven krijgt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk, en lief dat je allemaal post krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leidsetraat was ik ik vorige week nog, was het net iets minder warm hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk
    kijk ook allemaal even op beautytooyouu.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fanmail is absoluut tof! leuk om eens te zien waar je studeert enzow!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik studeer ook altijd in 'het lelijkste gebouw van Amsterdam', maar altijd boven. Leuke vlog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve fans heb je! Heel leuk filmpje. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.