Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

Vlog: Dove 'Go Fresh' persevent

Gisteren was ik weer eens naar een persevent, Dove was deze keer aan de beurt. Ze lanceren over twee weken een nieuwe Go Fresh lijn en hadden ons uitgenodigd om te komen lunchen in Zandvoort. Super leuk! Omdat vlogs altijd populair zijn leek het me een strak plan om jullie mee op pad te nemen. Dus zo gezegd zo gedaan. Hopelijk vinden jullie 'm leuk! Veel kijk plezier :)


Hier nog een foto die ik op het strand maakte, het waaide flink hard!


Lekker eten en drinken, gezellig bijkletsen met wat medebloggers en uitwaaien aan zee, ik heb genoten! Voor nu ga ik lekker genieten van de nieuwe producten en laat het me vooral weten als jullie ergens een review van willen zien. 

Gebruiken jullie graag Dove Go Fresh?
Love,

Diana 

23 opmerkingen:

  1. leuke vlog, wat een leuke locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! Heerlijke locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik heb toevallig gister nog getwijfeld of ik de Dove Go Fresh zou kopen, maar toch niet gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje! Ziet er heel erg leuk uit. Leuke dingen zitten er in de goodiebag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vlog! En wat een geweldige locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuke video :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke vlog weer! Ik zie ze graag, maar vind het nooit leuk als ze te lang zijn, deze was dus perfect (: de producten lijken me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van je je ben zo perfect maar kan je ene link naar het filmpje zetten want ik zoek hem en ik kan hem niet vinden.. Maar ja ik hou van je en ik weet zeker dat je later een ster wordt, was ik maar jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vlog heb je gemaakt van de persevenement van Dove. Ook een te gekke locatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de deo spuit en de maximum protection :) Werkt goed en het is echt mijn favoriete geur van alle Dove deo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, die lakjes lijken inderdaad erg op die van Hema. :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Je moet ons vaker meenemen naar events echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke vlog :) Echt een leuke locatie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke vlog hoor, dove is echt mijn favoriet van alles op het moment

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vlog en ik hou van de producten van Dove!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt leuk om naar te kijken zo'n vlog. En het filmpje van Vera is weer heel anders dat is ook wel leuk dat het niet helemaal hetzelfde is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke vlog heb je er van gemaakt! En het was leuk om je bij Dove te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.