Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Dove Hair persevent

Gisteren was ik voor de tweede keer naar een Dove evenement. Vorige keer ging het om de nieuwe 'Go Fresh' varianten, nu twee nieuwe Hair Therapy verzorgings lijnen. Het was een hele gezellige, leuke maar vooral ook informatieve ochtend. Ook heb ik een fijne haarbehandeling gehad waarbij mijn haar eerst gewassen werd met de nieuwe producten en vervolgens gestyled. Maar goed, dat zullen jullie allemaal in de video zien! Veel kijk plezier :)

Zijn jullie ook benieuwd naar deze nieuwe producten?
Love,

Diana

17 opmerkingen:

  1. Super leuke vlog!
    k ben erg benieuwd naar de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de dingen op je 2de kanaal minder leuk.
    Maar dat is natuurlijk mijn mening.
    Wel fijn dat je nu meer post :)

    groetjjees xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, dat kan. Maar wat vindt je er niet leuk aan dan? Dan kan ik er wellicht wat mee.
      x

      Verwijderen
  3. Heee!

    Ik ben echt benieuwd of die producten werken. Ik heb hetzelfde probleem: ik wil langer haar en dus niet te vaak naar de kapper!

    Wil je er een review over schrijven? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken mij goede producten! Echt een leuk persevent trouwens, zou ik ook wel heen willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukleukleuk!
    Ik wil echt heeeeeeeeeeeel graag een post/revieuw/filmpje van hoe en of die producten voor gespleten haarpunten werken!
    Leuke vlog!

    liefs.
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een erg leuke vlog! Ben ook wel benieuwd naar de producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana,

    Super leuk dat je nu ook een tweede vlog hebt! :) Echt leuk om te zien... Net of je er echt bij bent haha!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vlog! Je haar was echt super mooi gestyld, al vind ik je haar altijd prachtig zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vlog! Vraagje: van welk merk is de nagellak die in de vlog op hebt? Het is namelijk een erg mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vlog! Ik ben benieuwd naar de lijn voor gespleten punten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOL,NOG intensiever,en NOG intensiever,en oja,NOG intensiever.
    Lijken me leuke producten voor de gespleten punten lijn.
    Je vlogkanaal is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi diana,

    Ik ben super benieuwd naar jou ervaring met de gespleten haarpunten mijn haar groeit nooit zo snel omdat ik heel snel gespleten haar punten heb! Nu was ik benieuwd of het bij jou heeft gewerkt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heej diana wil je meer met Dove producten doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.