Pagina's

maandag 29 juli 2013

Vlog: Dagje met Rutger

Gisteren had ik weer een super gezellige en leuke dag! Ik was half Nederland doorgereden met de Mini cabrio om weer eens met Rutger af te spreken. Rutger is mijn YouTube wederhelft en uiteraard hebben we weer twee video's voor jullie opgenomen. Die zullen op ons hoofdkanaal verschijnen aanstaande donderdag, maar in de tussentijd heb ik ook een vlog voor jullie gemaakt zodat jullie er ook een beetje bij kunnen zijn. Ik heb kei hard gelachen en het was een top dag! Helaas wonen we niet dichter bij elkaar maar de afstand zal ons niet weerhouden. In ieder geval heel veel kijk plezier :)

Waar denken jullie dat de aankomende video's over zullen gaan?
Love,

Diana

29 opmerkingen:

  1. Haha jullie zijn zo gezellig samen! Heel tof dat je de Mini mocht lenen, het is inderdaad een heel schattig autootje. En wat kan Rutger goed zingen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk filmpje samen! En die Mini is echt liefdeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben super benieuwd naar de nieuwe video's ;D ziet er in ieder geval al leuk uit in de vlog haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw rutger moet echt iets met zijn stem doen! super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje samen! Rutger kan echt goed zingen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had hem gisteren gezien op youtube, super leuk filmpje en Rutger kan echt heel goed zingen! Die Mini is trouwens wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke video! Rutger kan goed zingen joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan Rutger goed zingen! :o. Leuke vlog ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rutger zingt mooi!
    En jij kan goed piano spelen!
    Echt awkward voor die jochies :s.
    Ik ben echt benieuwd naar de filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is toch zeker dat jullie geen koppeltje zijn he? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, als ik eerlijk mag zijn, in die film Goodbye Lenin hebben ze het over Spreewald Gürken. En ik maar denken dat dat Spreewald ver weg was. Nu blijkt achteraf dat dat gewoon aan de rand van Berlijn lag. Ja, dan weet ik er ook nog wel eentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Diana! Ik ben echt verliefd op je blog. Het zou misschien leuk zijn als je nog eens een update maakt van je makeup collectie, het is al een tijdje geleden en ik ben zo benieuwd! ♥

    Heel veel liefs♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een update van haar make-up collectie lijkt mij ook super leuk!

      Verwijderen
  14. Wat een leuke vlog!! En een make-up collectie stash lijkt mij ook héél erg leuk om te zien! Zou je ook als je het leuk vind een 'whats on my phone' willen doen? xxx, je grootste fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk als jij filmpjes maakt, echt ge-wel-dig!
    Willen jullie misschien ook een kijkje nemen op mijn site als jullie dat leuk vinden.

    x Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. is er nog leven op je blog?
    al die filmpjes die je op youtube plaatst zet je die niet op je blog???
    -mo miror make up challenge...
    -drawing youtubers...
    echt super leuke blog hoor maar waarom poost je de filmpjes die je op youtube plaatst ook niet op je blog? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super leuke vlog, en wat ka je goed piano spelen zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleuk weer,
    kijk ook even op mijn blog, hope you enjoy guys!
    http://www.beautylifenl.blogspot.nl/

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow je speelt zo mooi piano! En voor jullie beide: Blijf alsjeblieft lekker jezelf in de video's van jullie zijn zo leuk!
    Liefs
    http://miratells.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.