Pagina's

zondag 7 juli 2013

Primark 'fashion nails'

Onlangs kocht ik bij Primark de zogenaamde 'fashion nails'. Het patroontje sprak me heel erg aan en ik was benieuwd naar de nagels. Ze kosten maar €1.50, dus als het dan nog een beetje goede kwaliteit is komt dat goed uit natuurlijk! Ze hebben verschillende varianten maar ik ging voor de wolkjes. Lekker vrolijk! Ben je benieuwd naar mijn mening, lees dan snel verder :)





Zo ziet de inhoud van het setje eruit. 24 nagels uiteraard in verschillende groottes plus lijm. De gebruiksaanwijzing is heel simpel: breng een dun laagje lijm op de (nep)nagel aan, druk 5 seconden stevig aan op je eigen nagel en dan zit ie muurvast.


Dit zijn de maten die ik voor mijn nagels uitgezocht heb. Over het algemeen zit er wel voor elke soort nagel wel de juiste maat bij. Helaas waren de meeste alsnog te breed voor mij, ik heb nu alle kleine opgemaakt en kan het setje niet nogmaals gebruiken omdat de andere niet passen. De nagels zijn niet zo lang wat ik persoonlijk erg fijn vind. 


Dan het resultaat. Zoals je ziet passen deze perfect! Wel moet je heel erg uitkijken met de lijm, die is heel sterk en droogt super snel. Ik had op het begin nogal gekliederd wat niet heel fijn was, aangezien ik toen de opgedroogde lijm van m'n vingertoppen moest schrapen (niet zo prettig). Uiteindelijk zaten ze er allemaal goed op. Het aanbrengen moet je dus even onder de knie krijgen, maar het zit binnen no-time goed vast. Je hoeft van te voren ook niks met je nagels te doen, dus geen basecoat of iets dergelijks.

Helaas is de kwaliteit niet goed genoeg om ze lang op je nagels te houden. Als je er kracht op zet buigen of scheuren de uiteinden. Het plastic is vrij slap. Ook was er na 24 uur al een nagel helemaal af gevallen. Ik heb ze uiteindelijk dus bijna twee dagen op gehad, maar ik heb ze er toch maar afgepeuterd. Je moet ze eigenlijk weken in nagellak remover met aceton, maar dat had ik helaas niet in huis. Ik vind het best jammer, ze zien er namelijk heel leuk uit en zijn super budget-proof! Het is dus leuk voor een feestje of iets waarbij je ze niet lang op hoeft te hebben, maar niet voor de lange termijn. 

Hebben jullie ervaring met deze fashion nails? Wat vindt jij er van? 
Love,

Diana

52 opmerkingen:

  1. Haha, net heel vreemd.. ik klikte je artikel aan.. bestond ie ineens niet meer.. gelukkig staat ie weer online :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg mooi, inderdaad erg jammer dat ze er zo snel afgaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooooo schattig! Echt hele leuke nageltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel erg leuk! zeker leuk voor een feestje ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel erg leuk! jammer dat ze niet zo lang blijven zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh jammer dat ze er zo snel afgaan! Ik had echt gehoopt dat je een ontdekking had gedaan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er echt zooo leuk uit! Jammer dat ze niet zo lang blijven zitten. Ik denk dat ik dit patroontje een keer als nailart op mijn nagels ga maken, het is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen ervaring. Maar ik heb nog geen enkele tegengekomen die lang blijven zitten. Tot dan ga ik er ook geen tijd/geld insteken denk ik (:

    Leuke review! Blij dat je weer artikels post!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er erg leuk uit! Wel jammer dat ze niet zo hang blijven maar voor 1,50 euro zou ik dat niet zo erg vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad leuk voor een feestje of iets anders waarbij je ze niet lang op hoeft. Voor de prijs klinken ze goed en ze zien er ook leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb ze ook gehad, je kon je nagel niet eens aanraken, of ze vielen er al af! Wel leuk patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beauty's Ik heb er geen ervaring mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heee,

    Ik heb ze ook gehad in snorren versie, en die bleven 4 dagen zitten bij mij.
    Dit is ook een tof patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er wel erg schattig uit zo met die wolkjes! Ergens verbaasd het me dat het toch nog twee dagen bleef zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha deze zijn wel heel leuk! Ik heb ze af en toe ook maar inderdaad voor een feestje langer blijven ze niet zitten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ze ook, maar nog nooit echt uitgeprobeert! Misschien toch maar eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag deze gisteren in de Primark samen met de American flag variant. Gelukkig maar dat ik ze toch niet heb gehaald, als de kwaliteit zo bagger is :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer van de kwaliteit, maar ze zien er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zien er leuk uit! Jammer dat ze het niet zo lang houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eigenlijk spreekt me dat patroontje me niet aan,maar toen jij ze op je nagels had vond ik ze super leuk! jammer dat ze er zo snel afgaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze schattig , en wel spijtig van de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wordt helemaal gek van die reclames op youtube thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk patroontje, jammer van de kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. balen dat ze niet goed blijven zitten maar,
    gelukkig kan je het patroontje makkelijk namaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ah super leuk dat patroontje!
    jammer van de kwaliteit.

    x daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. neem even een kijkje
    www.beautytooyouu.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb ze enkele maanden geleden op geha. Mint groen. Twee weken geleden kocht ik ze weer in de zelfde kleur. Morgen doe ik ze speciaal op voor mn diplomering. Vorige keer bleven ze wel langer bij mij zitten. Ben benieuwd naar dit keer. Een nadeel voor mij was dat ik ze op maat moest vijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ziet er wel echt super cute uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super leuk die wolkjes, zoo ja lief eigenlijk

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. zien er leuk uit :) jammer dat ze niet zo lang blijven zitten, maar zeker wel leuk voor een speciale gelegenheid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gelijk had je om ze uit te proberen! Jammer dat ze niet van top kwaliteit zijn! Ik weet nu wel dat ik ze niet ga kopen! Leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zien er echt super leuk en vrolijk uit! Jammer dat de kwaliteit niet perfect is

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik gebruik ze zelf wel altijd voor een feestje! Volgende keer gebruik ik er wel basecoat onder, want de lijm vanaf je nagels verwijderen gaat voor mij te lastig. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  34. bij mij blijven ze zeker een week zitten, ik vind ze juist echt top haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke print! Jammer dat ze er zo snel afgaan! Maar ja, leuk voor een avondje dus! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ze zien er wel vrolijk uit zo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik heb ze ook en ze vallen er idd snel af en barsten ook snel :( maar wel cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb geen ervaring met dergelijke nep-nagels. Ik vind ze wel mooi (zeker die wolkjes) maar ik vind het gewoon niet leuk zitten... Ik ben nogal een prutser als het op nagels aankomt, dus het zou zonde zijn er geld aan uit te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jammer dat ze zo snel er van af vallen, maar de print vind ik echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik had ze met snorrren :) Bij mij zaten ze er 4 dagen op! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat jammer dat ze er zo snel afvallen want ze zijn echt super cute!

    xx
    www.styliesh.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. je hebtt ze verkeerd om dat vierkante stukje moet boven

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Tip!
    als je ze vast plakt met goede nagellijm blijven ze gewoon goed zitten.

    ik plak nagels altijd met de lijm van de hema, die werkt voor mij goed en blijven ze 2 weken zitten. Maakt niet uit welke nep-nagels het zijn.

    Gr Dana :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heey Diana,

    Jammer dat die nagels er zo snel vanaf gingen maar ze zijn wel cute!!

    xx jou grootste fan (11)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik vind ze echt super hoor...
    heb ze er al 4 dagen op zitten
    Het kan altijd gebeuren dat er 1 af gaat, maar die kan je er dan zo weer op zetten...
    Had je ze wel goed om? want ze zijn echt wel stevig en scheuren niet zo maar...

    Ik vind het persoonlijk de fijnste nep nagels die ik tot nu toe heb gebrukt,...
    ik vind het fijn dat ze niet zo lang zijn en dat ze niet zo bol staan (sommige nagels geven doordat ze zo bol zijn druk op je nagels.)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Bij mij doet de lijm het niet kreeg er niets uit heb uiteindelijk een andere lijm gebruikt en bleef daardoor erg lang zitten

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.