Pagina's

zondag 21 juli 2013

Low budget (zomer) make-up look

Hoi allemaal! Ik heb vaak verzoekjes van jullie gekregen of ik misschien een low budget make-up look wilde maken. Omdat ik zelf ook dol ben op budget en jullie daar natuurlijk bij wil helpen, besloot ik een zomerse look te maken die makkelijk na te maken is maar vooral niet zo veel kost. Als je er wel leuk uit wil zien maar ook weer niet té veel op wilt hebben is deze tutorial perfect voor jou. Hopelijk vinden jullie 'm leuk, veel kijk plezier :)

Wat is jullie favoriete budget merk?
Love,

Diana

26 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke look! Ik zelf vind de kwasten van Catrice ook heel fijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tutuorial!, ik breng precies hetzelfde mijn lipstick aan :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! en over dat oranje, ik had dat al eerder gemerkt, maar je gezicht matcht toch met de rest van je lichaam, dus dan zou helemaal oranje moeten zien, dus ik vermoedde al dat je in het echt niet oranje zag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje en ook het muziek is zo leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke look! Ik had een vraagje van welk merk zijn de kwasten die je gebruikt (de zwarte kwasten)?x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke look :) Ik hou stiekem wel meer van de iets uitgebreidere looks. Maar daar gaat het hier natuurlijk net om (: Lekker snel voor in de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. staat je mooi! mijn favo budget merk is catrice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, mijn favoriete budget merk is ook Catrice. Wanneer komt je nieuwe make-up stash video online?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou filmpjes zijn altijd zo leuk om te kijken! vind de manier waarop je voor de camera staat erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind Essence en Hema echt heel erg fijn!

    Xxx, boxfullofbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Essence en Catrice vind ik vooral een fijn budgetmerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. deze look is zo mooi, goedkoop en makkelijk!! love it !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke look zeg, welke kwast van RT gebruik je aan het begin?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke look, mijn favoriete budgetmerk is vooral Catrice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke budget look! Ik ben dol op Catrice, Essence, E.L.F ik vind het wel erg jammer dat E.L.F alleen maar online te koop is.. ben ik de enige?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt leuk gedaan! Zeker goede tips, ik ga ze gauw gebruiken!x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke basic look!
    Ik zou er een lipglossje bij dragen.
    Essence is een super merk!
    En Catrice heeft toffe limited editions.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. is de essence sun club shimmer nog steeds te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie look!
    Misschien lijkt het je leuk om eens een product uit mijn webshop te reviewen. ik verkoop vooral Budget cosmetica & Accesoires. www.ladysproud.nl
    M.v.g Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.