Pagina's

zondag 14 juli 2013

Outfit

Hey! Van de week had ik een gezellig barbecue feestje van een vriendinnetje van de middelbare school. Het weer was niet geweldig, maar ik wilde er toch een beetje leuk uitzien. Ik besloot m'n Asos jurkje aan te trekken met m'n geliefde denim jasje. Vlak voor dat ik wegging had ik nog even tijd om even wat outfit foto's voor jullie te schieten zodat jullie toch nog een beetje een beeld hebben van wat ik aan had. Het feestje zelf was super gezellig, leuk om weer wat mensen te spreken die ik al een tijdje niet gezien had en we hebben uiteraard heerlijk gegeten. Ik had de jarige job Cynthia's boek 'Beauty' gegeven waar ze ontzettend blij mee was. Het werd uiteindelijk vrij laat, maar het was een top avond!


Ik had m'n super schattige maantjes ketting van Kukee om en de grijze desert boots heb ik van Mylène geleend. Ik zal proberen vaker van dit soort korte OOTD's te doen aangezien ik daar veel vraag naar heb gehad. Ze zullen dan niet super uitgebreid zijn omdat ik vaak niet veel tijd heb om foto's te maken voor ik de deur uit ga, maar op deze manier krijgen jullie ook het idee toch? Zoals mijn moeder vaak zegt: "better done than perfect". 

Catch you up soon!
Love,

Diana 

34 opmerkingen:

  1. Super leuk! Die jurk en het spijkerjasje zijn prachtig! Erg mooi gecombineerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit!
    Wij zijn ook twee Nederlandse bloggers maar schrijven onze blog in het Engels. Neem een kijkje: www.lizandnagina.blogspot.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuke outfit! De grijze desert boots, jurkje en het maantjes ketting zijn supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar koop je asos kleding ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke outfit! De kleur van het jurkje staat je goed xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit maar die reclame van je is echt verschrikkelijk irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wanneer ga je trouwens naar Londen? (ik ga namelijk ook, lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spijkerstof staat echt super bij die kleur! Echt leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze outfit vind ik echt heel mooi! Met name je schoenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Jouw haar is trouwens echt prachtig op deze foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo kun je inspiratie opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit, ik vind je stijl erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit is die andere je zus ?? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.