Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

I love summer TAG

Het is zeldzaam in Nederland, maar dit jaar hebben we eindelijk echt ZOMER! Mijn favoriete seizoen van het jaar en ik kan m'n geluk niet op dat ie eigenlijk ons kikkerlandje bereikt heeft. Kaya Quintana tagde mij in haar zelfbedachte versie van de I love summer TAG en ik kon het uiteraard niet laten. In deze video show ik jullie mijn zomer favorieten producten, activiteiten enzovoort tijdens deze warme dagen. Veel kijk plezier!

Ik ben benieuwd wat jullie antwoorden op de vragen zijn! 
Love,

Diana

35 opmerkingen:

  1. wat een leuke video, ik ben echt nieuwsgierig naar dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er supermooi uit Diana! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het regent nu buiten. -__-
    Je schrijft niet echt alles in de beschrijving ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke video en je ziet er erg goed uit! Mooie look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. -1: shorts
    -2: ijsjes ik hou van ben and jerry en magnum! ik hou niet zo heel erg van waterijsjes.
    -3: de rimmel londen bronzer! die is echt super mooi en buggetproof!
    -4: zwemmen in de zee zonnen en ik lees ook heel erg graag.
    -5: matrik protectiv hair oil (ik doe wel een klein beetje in anders word mijn haar heel erg vet.
    -6: ik doe dat ook afwisselend
    -7: de body splashes van victoria secret!!
    -8: o.p.i suzie s hungry again (een beetje een koraal roze kleur)super mooi!
    -9: ik heb eerlijk gezegd ook geen waterproof mascara het droogt mijn wipers heel erg uit! ik doe dan gewoon geen make-up op.
    -10: ik hou van relax vakantie s lekker uit rusten bubbel bad lekker zwembad aan zee heerlijk... ik hou niet vaan een ski vakantie of zo iets.

    je hebt echt een super leuke blog!
    zou je miss een update van je stash doen of een badkamerstash???
    ik zou het zo onwijs cool vinden als je hier op reageert! :)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je bent echt zo mooi! Echt jaloers op je!
    Zou je misschien even op onze site willen kijken?

    www.inbeautystuff.blogspot.com

    xx Iris en Noor (2 van je grootste fans ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omg Diana je bent zo mooi ! En je wenkbrauwen lijken donkerder en je haar is lichter of is da gewoon door de zon hahaha?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, Leuk! Ik had hem indd ook bij Kaya gezien! Wat zie je er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke video! Krijg meteen zin om op vakantie te gaan en op het strand te gaan liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan alweer! Je ziet er echt weer mooi uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. diana zo je miss de regenboog tag willen doen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke video!

    http://specsandstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk filmpje! Waar koop jij meestal skater rokjes? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Écht leuk om zo'n tag in een filmpje te doen in plaats van een artikel. Zo'n tag in een artikel vind ik echt ontzettend saai, maar dit is leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt echt een leuk blog!
    See my new blog:
    redvelvetandmarineblue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk filmpje! btw, welke kleur nagellak heb je daar op? ik ben verliefd op die kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Héél erg leuke video!

    loveaardbeiensmoothie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk topje heb je aan! En die bodysplash van Hello Kitty is echt lekker, ik had ze vorig jaar in verschillende kleuren, geuren en smaken haha.

    Ik volg je nu, misschien kun je een kijkje nemen op mijn blog en me terug volgen?

    x
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw je ogen zijn echt heel mooi hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke Tag en weer een leuk filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. diana waneer komt er weer en filpje van jou en mylene XD

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.